Retourbeleid

Belangrijke informatie

  • 30 dagen om retour in te dienen
  • 5 dagen om terugbetalingen te verwerken
  • geen restocking fee

Neem contact met ons op via support@cloatz.nl om de retourprocedure te starten. Laat ons weten of je een retourzending of terugbetaling wilt doen en voeg ook je bestelnummer toe.

Wacht op verdere instructies van onze klantenservice (we nemen meestal binnen 24-48 uur contact met je op). We zullen je een retouradres geven.

Houd er rekening mee dat de artikelen niet gedragen, gewassen of gebruikt mogen zijn om in aanmerking te komen voor een retourzending. Ook moeten de originele labels er nog aan zitten - dit is allemaal om ervoor te zorgen dat we de artikelen weer kunnen verkopen.

Als je alles klaar hebt, stuur je het pakket naar het opgegeven retouradres. Zorg ervoor dat je een service gebruikt die een traceercode gebruikt - als je dat niet doet en het pakket zoekraakt, zijn wij niet verantwoordelijk en kunnen we je niet terugbetalen.

Annuleringen

We accepteren alleen annuleringen binnen een zeer korte periode van 15 minuten nadat je je bestelling hebt geplaatst.

Stuur hiervoor (om welke reden dan ook) een e-mail naar support@cloatz.nl met je bestelnummer.

Als je later contact met ons opneemt, kunnen we je bestelling niet meer annuleren - ons verwerkingsproces is geautomatiseerd om bestellingen snel te verzenden en er is niets menselijks dat we na het verstrijken van de tijd nog kunnen doen. Dus als je wilt annuleren, wees er dan heel erg snel bij!

Terugbetalingen verwerken

Wanneer we je retourzending ontvangen, inspecteren we deze grondig om er zeker van te zijn dat de artikelen aan de vereisten voldoen (zoals hierboven vermeld). Als je retourzending wordt geaccepteerd, bevestigen we dit via e-mail en duurt het maximaal 5 dagen om de restitutie te verwerken.

Je krijgt je geld terug via dezelfde betaalmethode als waarmee je de bestelling op Cloatz hebt geplaatst.

Beschadigde of verkeerde bestellingen

Zijn je artikelen beschadigd aangekomen of is er een ander probleem (meestal een verkeerde maat of kleur)?

Maak je geen zorgen, we helpen je graag. Neem gewoon foto's van de artikelen in kwestie, schrijf je bestelnummer op en e-mail alles naar support@cloatz.nl.

We nemen deze gevallen met hoge prioriteit aan en vinden samen een oplossing die het beste bij je past. We beginnen meestal met het sturen van een 2e pakket (onze traktatie, d.w.z. wij dekken de kosten) om te vervangen wat er mis was. Alleen als er zelfs met het 2e pakket nog problemen zijn, gaan we over tot terugbetaling.

Contact

  • Email: support@cloatz.nl
  • Telefoon: +31 6 85168937

Adres

Cloatz door E-commerce van Asten LTD
71-75 Shelton Street, Covent Garden
London
WC2H 9JQ
Verenigd Koninkrijk

Handelslicentienummer: 15320219

Contact

Deze site wordt beschermd door recaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.