Verzending & Levering

Samenvatting

  • Gratis verzending
  • sluitingstijd bestelling: 12:00
  • orderverwerking: 1-2 dagen
  • orderverzending: 5-7 dagen

Verzendprocedure

Als je je bestelling plaatst, ontvang je meteen een bevestigingsmail. Dit betekent ook dat de bestelling in ons systeem is ingevoerd en dat we er snel mee aan de slag gaan (de annuleringstermijn is slechts 15 minuten, zie voor meer informatie ons Retour- & Restitutiebeleid).

Over het algemeen duurt het 1-2 dagen om je bestelling te verwerken en te verzenden. Je kunt je pakket dan binnen 5-7 dagen verwachten.

Verzending is gratis voor alle bestellingen, zonder uitzonderingen.

Nadat we je bestelling hebben verzonden, ontvang je een e-mailbericht met daarin ook je persoonlijke traceercode. Gebruik deze om contact te houden met je pakket en op de hoogte te blijven van wat er gaande is.

Vertraagde bestellingen

Is de levertijd verstreken en is je bestelling nog steeds niet geleverd? Er kan van alles gebeuren, van slecht weer tot overwerkte koeriers - houd rekening met maximaal 2 extra dagen voordat het pakket aankomt. Als het pakket nog steeds niet is aangekomen, neem dan contact met ons op via support@cloatz.nl met je bestelnummer en we helpen je verder.

In het geval dat je bestelling helemaal zoekraakt (wat uiterst zeldzaam is, maar hey, beter om op alles voorbereid te zijn), sturen we direct een nieuwe. Restitutie is mogelijk als je je bestelling helemaal niet binnen 60 dagen na bestelling ontvangt.

Beschadigde of verkeerde bestellingen

Zijn je artikelen beschadigd aangekomen of is er een ander probleem (meestal een verkeerde maat of kleur)?

Maak je geen zorgen, we helpen je graag. Neem gewoon foto's van de artikelen in kwestie, schrijf je bestelnummer op en e-mail alles naar support@cloatz.nl.

We nemen deze gevallen met hoge prioriteit aan en vinden samen een oplossing die het beste bij je past. We beginnen meestal met het sturen van een 2e pakket (onze traktatie, d.w.z. wij dekken de kosten) om te vervangen wat er mis was. Alleen als er zelfs met het 2e pakket nog problemen zijn, gaan we over tot terugbetaling.

Contact

  • Email: support@cloatz.nl
  • Telefoon: +31 6 85168937

Adres

Cloatz door E-commerce van Asten LTD
71-75 Shelton Street, Covent Garden
London
WC2H 9JQ
Verenigd Koninkrijk

Handelslicentienummer: 15320219

Contact

Deze site wordt beschermd door recaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.